Subject: järelepärimine KVS
From: "Katriin Tiik" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: "Tarmo Hellat" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 17:29:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Jäätmete Taaskasutuskeskus AS on ette valmistamas
Korruptsioonivastasest seadusest tulenevaid tegevusi, sh hindamas
ametikohti, millele kohaldub ametiseisund.

Tutvudes KVS ja Tallinna linnavolikogu korruptsioonivastase seaduse
rakendamise korraga on tekkinud küsimus, mille osas Tallinna Linna
sisekontrolöri teenistuse menetlusosakonna juhataja Vivian Mihelson
soovitas teha täiendav päring Justiitsministeeriumile.

1.	 <https://www.riigiteataja.ee/akt/129062012001?leiaKehtiv>
Korruptsioonivastasest seadusest tulenevalt on §2 lg 1 alusel
ametiseisund, kui täidetakse avalikku ülesannet
2.	Tallinna linnavolikogu määruse §3 lg 1 alusel laieneb
deklareerimise kohustus vaid AS TJT juhtorgani liikmetele. Kas see
tähendab, et ametiseisund tekib vaid AS TJT juhatuse liikmetel ja teistel
mitte? Kui siiski, kuidas hinnata, millistel ametikohtadel võib veel
tekkida ametiseisund?

Lugupidamisega

Katriin Tiik

Personalijuht

Tallinna Jäätmete Taaskasutuskeskus AS

Telefon: +372 5640228

Loovälja/Rebala küla, 74222, Jõelähtme vald, Eesti

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tjt.ee/> www.tjt.ee